مصاحبه آرشیو خبر ها
اولین مصاحبه ی رسمی بازیکن جدید یوونتوس

اولین مصاحبه ی رسمی بازیکن جدید یوونتوس

بازیکن جدید یوونتوس از خوشحالی خود بابت پیوستن به قهرمان سری آ صحبت کرد و افزود که هنوز در ابتدای راه قرار دارد.

بازیکنی که آرامش زیادی در زمین فوتبال و خارج آن دارد و در زمان مورد نیاز ، جنگندگی خوبی دارد. به نظر دنیله روگانی تمام آنچه که برای موفقیت در یوونتوس نیاز است را داراست.

"یوونتوس در تابستان جاری سرمایه گذاری زیادی روی جوانان انجام داده است و تمام ما امیدواریم که بتوانیم جواب این اطمینان را به خوبی بدهیم."

"تمام چیزی که ما می توانیم انجام دهیم این است که تعهد بسیاری به باشگاه داشته باشیم و بهترین عملکرد خود را بروز دهیم. من فرصت بسیار خوبی به دست آورده ام ، اما هیچ چیز را برای خود تضمین شده نمی بینم."

پیوستن به تیمی که پیش از این نیز یکی از بهترین خطوط دفاعی را با حضور لئوناردو بونوچی ، جورجو کیه لینی و آندره آ بارتزالی در اختیار دارد باعث می شود که دنیله جوان امید زیادی به آموختن مسائل مختلف در این ترکیب داشته باشد.

"من بونوچی را به خاطر ذهنیت قوی که در طول بازی ها دارد ستایش می کنم ، کیه لینی را به خاطر سخت کوشی و بارتزالی را به خاطر تمرکز بسیار زیادش. این ها بازیکنانی هستند که تجربیات گرانبهایی دارند و من می توانم مسائل زیادی از آنها بیاموزم. من بازیکن آرامی در زمین هستم ، اما در مواقع مورد نیاز ، می توانم خشونت هم به خرج بدهم."

بازیکن 20 ساله یووه ضمن تمجید از کادر یووه و هم تیمی هایش از توانایی های خود نیز صحبت کرد ، مخصوصا توانایی حضور در دفاع سه یا چهار نفره.

"توانایی های متفاوت من ، موجب حضورم در این تیم است . من این جا هستم و می توانم چه در دفاع چهار نفره و چه در دفاع سه نفره بازی کنم. من آماده هستم که هر جایی که سرمربی بخواهد ، بازی کنم."

"مائوریتزیو ساری –سرمربی فصل گذشته امپولی- نقش به سزایی در شکوفایی من بازی کرد ، او توصیه های تاکتیکی بسیار مفیدی در اختیار من قرار می داد."

"من امیدوارم که با سخت کوشی به ترکیب تیم ملی راه پیدا کنم. من هنوز در عرصه ملی چیزی به دست نیاورده ام و باید همچنان به تلاشم ادامه دهم."

"بازی در چمپیونزلیگ رویای هر بازیکنی است. من هیجان بسیاری دارم. مهاجمی که تا به حال بیشترین فشار را روی من آورده ، کارلوس توز است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: